بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


منتظر واکنش کمیته انضباطی هستیم!

http://www.vip.irfreeup.com/do.php?img=20226

در دربی قبلی وقتی بازی کسل کننده دو تیم حوصله تماشاگران را سر برده بود،از سکوهای روبروی جایگاه قسمت هوادارن پرسپولیسی شروع به پرتاب گوجه فرنگی،قوطی تن ماهی و کلی اشیا متفرقه به زمین و به هدف اصابت به سر حنیف عمران زاده و دیگر بازیکنان استقلال کردند!
در دربی 77 هم هواداران پرسپولیس کهنمایش بد بازیکنان تیمشان به ستوه آمده بودند یکی دو عدد نارنجک دست ساز را دقبقا از همان جایگاهی که در دربی فصل قبل گوجه فرنگی و ....پرتاب کرده بودند به پیست کنار زمین انداختند!
کمیته انضباطی در آن بازی استقلالی ها را یک مقدار بیشتر از هواداران پرسپولیس جریمه نقدی کردند!حالا باید ببینیم چه تصمیمی برای دوستان قرمزی ما بابت پرتاب نارنجک خواهند گرفت!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 16 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته هشتم,دربی 77,هواداران پرسپولیس,کمیته انضباطی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com